*anton* hette den inte tyfoon 125 oxå? (Googlat lite, fym typhoon 125 ska det va )
*anton* hette den inte tyfoon 125 oxå? Narmasil, va heter dämparna du har?? Ser ut som framgaffeln på en cross (Googlat lite, fym typhoon 125 ska det va )
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)alla ider är bra, utom dom dåliga...detta var nog än av dom sämmre fredrik han inte riktigt tbx från en tvåfots cancan så vrickade till foten över sadeln och i brist på lindor och riktig tejp så tog han någon form av reklam tejp o lindade foten hårt och sen hade han en uppsättning förstora crosstövlar i bilen så tog en av dom stövlarna. eftersom den svullna foten och en jävla massa tejp inte gick i hans vanliga boots, så med 2 olika stövlar och en smärtande fot hoppade han 2 ggr sen insåg han att han nog behövde ge upp fast detta var nog inte den sämsta iden, den allra sämsta var när han allvarligt funderade på om han inte kunnde vricka tbx foten åt andra hållet för att neutralisera skadan
Då har man skaffat fyrhjuling till grabbarna också På bild, äldsta sonen, blivande extreme sportare Fråga...är det någon som har spec. på denna maskin?
Citat från: Devil skrivet 14 maj 2011 kl. 22:18:44*anton* hette den inte tyfoon 125 oxå? Narmasil, va heter dämparna du har?? Ser ut som framgaffeln på en cross (Googlat lite, fym typhoon 125 ska det va )Extreme Tech... Italienska dämpare, finns med Fjäder som Öhlins/Elka eller luft som mina som är likt Fox riktigt fina grejer
Ingen hjuling men mitt andra stora intresse raggarbilar Hämtade hem den från garaget i helgen och den är knappt använd sen sommaren -08 tills nu och dottern tjatar att vi ska fixa den så jag kan hämta hon på dagis med den (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)