bild på "sjösatt båt"
Citat från: Yffan skrivet 3 maj 2011 kl. 23:51:03Blev lite åkning idag me, så bjuder på ett par pics (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)grymma bilder! och snygga hojar
Blev lite åkning idag me, så bjuder på ett par pics (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: QuadMaster skrivet 4 maj 2011 kl. 10:03:51Citat från: Yffan skrivet 3 maj 2011 kl. 23:51:03Blev lite åkning idag me, så bjuder på ett par pics (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)grymma bilder! och snygga hojar Denna bilden var riktigt bra! Öhlinare - Yummie
första RMet, i möndalvar första gången i mitt liv jag tävlade i quadcross,har aldrig tävlat i något annat heller för den delen blev 12a till slut, så borde jag vara nöjd med!men insåg senare på kvällen att narmasil var 11 och det retar mig som fan nu var igentligen snabbare än honom men körde bort mig på ett korkat omkörningsförsök till plats 10 i första heatet och tappade massa placeringar men tog han i anndra heatet sen, fast är ju totalen som räknas så spelar ju ingen roll...aja, jag är redan igång o tränar till nästa rm nu...tränar kurvteknik runt konor samtidigt som jag hoppar ramp nu för tiden, och imorgon blir det bana (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)btw har jag lärt mig barhopp (tricket på bilden) utan att använda högt styre nu, och börjat filma och klippa på nästa film
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)vad mycket däck jag har, insåg jag när jag samla ihop dom kanske skulle ta o försöka sälja ett gäng av dom, min gräns för "ett utslitet däck" är ganska mycket högre än dom flesta andra här på forumets