(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Såg denna bilden och tänkte han va den quaden måste gå!Sen fick jag se att det var en Honda TRX 700xx! Jävligt cool bild!
Citat från: Svezon™ skrivet 1 maj 2011 kl. 14:18:09Några från igår.Henken gillar läget
Några från igår.
Efter alla jävla ubåts bilder i den här tråden så har jag insett en sak!Kommer aldrig köpa en beg ATV nånsin! Vore kul om ni får lite strul och försöker få det på garantin och dom inser att ni använder den som båt!
Citat från: CALLAHAN skrivet 1 maj 2011 kl. 14:57:17Efter alla jävla ubåts bilder i den här tråden så har jag insett en sak!Kommer aldrig köpa en beg ATV nånsin! Vore kul om ni får lite strul och försöker få det på garantin och dom inser att ni använder den som båt! Det är väl upp till var och en hur man vill använda sin hjuling. Sen skulle inte jag heller köpa en begagnad atv eller quad eftersom man aldrig vet hur de har används av tidigare ägare.
Det är väl upp till var och en hur man vill använda sin hjuling. Sen skulle inte jag heller köpa en begagnad atv eller quad eftersom man aldrig vet hur de har används av tidigare ägare.
Citat från: Svezon™ skrivet 1 maj 2011 kl. 20:15:58Citat från: CALLAHAN skrivet 1 maj 2011 kl. 14:57:17Efter alla jävla ubåts bilder i den här tråden så har jag insett en sak!Kommer aldrig köpa en beg ATV nånsin! Vore kul om ni får lite strul och försöker få det på garantin och dom inser att ni använder den som båt! Det är väl upp till var och en hur man vill använda sin hjuling. Sen skulle inte jag heller köpa en begagnad atv eller quad eftersom man aldrig vet hur de har används av tidigare ägare. inte ens en pedantskött maskin som jag haft?