Så här ren kommer den aldrig mer att vara!!!
Lite skitig blev kinesen allt efter helgens skogskörning, 2wd i en lerig skog med tung kärra efter är inget att rekommendera
Citat från: atvstryparn skrivet 5 april 2011 kl. 00:13:08Lite skitig blev kinesen allt efter helgens skogskörning, 2wd i en lerig skog med tung kärra efter är inget att rekommendera Täckt ansikte. Skulle bildtexten vara, Mannen på fyrhjulingen är misstänkt för stölden??
Men snälla. Jag skojade ju bara. Fattar väl jag att du inte snott den. . . . SKÄMT. Vet du vad det är va?
Citat från: AtvHudik skrivet 5 april 2011 kl. 09:08:39Citat från: atvstryparn skrivet 5 april 2011 kl. 00:13:08Lite skitig blev kinesen allt efter helgens skogskörning, 2wd i en lerig skog med tung kärra efter är inget att rekommendera Täckt ansikte. Skulle bildtexten vara, Mannen på fyrhjulingen är misstänkt för stölden?? Har du något problem med att jag är anonym så kan du gärna ringa mig, den står även på mig då den är vägregg.
Citat från: atvstryparn skrivet 5 april 2011 kl. 15:40:06Citat från: AtvHudik skrivet 5 april 2011 kl. 09:08:39Citat från: atvstryparn skrivet 5 april 2011 kl. 00:13:08Lite skitig blev kinesen allt efter helgens skogskörning, 2wd i en lerig skog med tung kärra efter är inget att rekommendera Täckt ansikte. Skulle bildtexten vara, Mannen på fyrhjulingen är misstänkt för stölden?? Har du något problem med att jag är anonym så kan du gärna ringa mig, den står även på mig då den är vägregg.hur får man tag i numret till någon som är anonym? sorry men kunde inte bara låta bli !
Citat från: Mr.Nero skrivet 6 april 2011 kl. 13:36:13Citat från: atvstryparn skrivet 5 april 2011 kl. 15:40:06Citat från: AtvHudik skrivet 5 april 2011 kl. 09:08:39Citat från: atvstryparn skrivet 5 april 2011 kl. 00:13:08Lite skitig blev kinesen allt efter helgens skogskörning, 2wd i en lerig skog med tung kärra efter är inget att rekommendera Täckt ansikte. Skulle bildtexten vara, Mannen på fyrhjulingen är misstänkt för stölden?? Har du något problem med att jag är anonym så kan du gärna ringa mig, den står även på mig då den är vägregg.hur får man tag i numret till någon som är anonym? sorry men kunde inte bara låta bli ! Det tar inte många minuter att hitta hans nummer...Nu är jag ganska emot att citera och använda bilder, blir ju så långa trådar i onödan. Men här har ju bilden en central roll. För övrigt tycker jag det är roligt med en till Linhaiåkare här på forumet, och man kommer ju rätt långt med 2wd också. Fast jag är glad över min 4wd, helst på vintern. Man får väl använda mer förstånd när man lastar vagnen eller gör ett vägval, jag har själv kört fast rätt bra med min förra 2wd kymco. Lagomt kul att stå och lasta av stockar från vagnen för att komma loss. Ang atvfreaks skämt om bilden så är det ju så att bilden ser ju nästan ut som kvällstidningarnas taffligt maskerade "misstänkta" bilder. Fast då är det väl oftast en pixlad ruta över ansiktet.
Hörruduru, varför drar du in mig i det här då? Aja baja!