idag har grabben fått leka vid mx-hallen. å så här transporterar man den lilla dit.
leatt bracet tar bort alla möjliga nack skador vid sådana nedslag:) kommer ihåg att innan jag körde med leattbrace hade jag alltid nackspärr efter sådana "olyckor" men inte nu längre:) tur att jag körde med leattet igår, gör inte det jämnt nu förtiden tror att en bakaxel är nästan omöjlig att knäcka eller böja när den utsätts för påfrestningar i vissa vinklar, mendans om man har otur och landar på något riktigt specielt sätt knäcks dom direkt :hehe undra då hur en sådan axel jag ska beställa är om dom inte kan förstå hur man böjer en durablue axel, ett test av axlar är härhttp://team-rpm.com/axle_test_results.pdfnu är det iofs rpm som gjort testet så är väl inte 100% pålitligt, men enligt vad jag läst om ämnet så ska vist rpm axlarna vara starkast!
Mycket snö i falun oxå..(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Det blev en tripp på havet idag men en bunt kompisar från och till Först var vi två, en Linhai 400 och en Polaris 700(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Sen tre, Yamaha 700 med bandsats(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Sen fem, två Polaris men bara en turbo(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Nån har glömt bort att han är båtägare...(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Symtecs fotvärmare är fan guld
Vinter iår igen.