Citat från: CALLAHAN skrivet 22 januari 2011 kl. 23:12:54Citat från: Psy skrivet 22 januari 2011 kl. 21:58:01Var o trixa lite på crossbanan idag till publiken förtjusning.. Underbar dag för övrigt!Shit hur gick det med dig? Ser ut som en brutal vurpa! De gick bara bra. ser värre ut än va de va. Mest stoltheten som får sig en törn
Citat från: Psy skrivet 22 januari 2011 kl. 21:58:01Var o trixa lite på crossbanan idag till publiken förtjusning.. Underbar dag för övrigt!Shit hur gick det med dig? Ser ut som en brutal vurpa!
Var o trixa lite på crossbanan idag till publiken förtjusning.. Underbar dag för övrigt!
PSY Vilken action bild, jag trodde inte det var en sådan vurpa du var ju på benen när jag passerade. Den är lätt nominerad till årets bild 2011. Mvh
kan väl bidra med en från dagens skojtävling!polarens första körning på nya hjulingen! han ser rätt så nöjd ut! tyvärr bröt han senare nyckelbenet... krya på dej jonas
Citat från: jonas 4923 skrivet 23 januari 2011 kl. 09:45:21PSY Vilken action bild, jag trodde inte det var en sådan vurpa du var ju på benen när jag passerade. Den är lätt nominerad till årets bild 2011. Mvh Hehe jag landade som en ¤%¤"# efter hoppet.. körde för sakta. men jag var sååå nära att styra upp det sen högg vänster framhjul in i snön och vips.. Ska fixa en film sen *edit* Här är en liten film.. Retas inte nu.. http://www.youtube.com/user/holseng?feature=mhum#p/u/0/WVI1tUieHf8
Från helgens körning.
Citat från: Excellentsign skrivet 23 januari 2011 kl. 16:47:56Från helgens körning.Nygg bild men aja baja, vart e hjälmen