Bild från idag
Citat från: Julle74 skrivet 8 januari 2011 kl. 00:11:57Honda ATC250R-82 Med ett HondaLine 300r bigborekitt och med många många specialparts. Fruktansvärt bra skick! Fortfarande orginal bakskärm och sadelöverdrag. Tanken har fortfarande orginallacken och PreMix dekalen kvar.Jävligt snyggt med Feltemas lampor o lamphållare fram!
Honda ATC250R-82 Med ett HondaLine 300r bigborekitt och med många många specialparts. Fruktansvärt bra skick! Fortfarande orginal bakskärm och sadelöverdrag. Tanken har fortfarande orginallacken och PreMix dekalen kvar.
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)En bild från dagens strapats i lappmöglet..
Det frågade min dotter i pulka backen i går kväll!Jag är trött på all jävla snö och vill ha sommar! Fint när en tjej på 4.5år kläcker ur sig sånt.
Citat från: Psy skrivet 20 december 2010 kl. 12:42:31Hehe tack tack!Får väll kasta upp bilden när jag kör andra hållet med då Jo nog fan saknar man våren alltid! Den vill vi ha i större upplösning ;>
Hehe tack tack!Får väll kasta upp bilden när jag kör andra hållet med då Jo nog fan saknar man våren alltid!
köp snöskoter så kmr ni älska snön
Citat från: *Anton* skrivet 8 januari 2011 kl. 12:28:54Citat från: Julle74 skrivet 8 januari 2011 kl. 00:11:57Honda ATC250R-82 Med ett HondaLine 300r bigborekitt och med många många specialparts. Fruktansvärt bra skick! Fortfarande orginal bakskärm och sadelöverdrag. Tanken har fortfarande orginallacken och PreMix dekalen kvar.Jävligt snyggt med Feltemas lampor o lamphållare fram! Tack! Den saknade orginallyktan när jag köpte den, satt en #skylt med nummer 13 på En orginallampa på Ebay va inte att tänka på för dom kosta uppemot 300$+frakt+tull.
Citat från: Yffan skrivet 8 januari 2011 kl. 18:22:03köp snöskoter så kmr ni älska snön äh, går lika bra med ATV...