en tur på växbo banan
kommer köra prova på tävling nästa år då blir det dom race i värmlandserien som ligger närmast, längre kan jag inte åka. blir jobbigt nog att åka själv 40-50 mil enkel resa köra en tävling och hem igen på en helg schyssta bilder razz, fixa en ramp nu bara:)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)fan man ska hålla sig på 4 hjul, tappar man den ena hjulet på en 2 hjuling kan det gå illa tränade på 180 och så luta över cykeln så man får dom sista 180 graderna i en baklänges kurva på marken. så skulle jag bara dra upp den på en liten manual och ser hur däcket svänger iväg men styret är rakt och så tycker jag mig sen ena gaffel benet i helt fel läge, så var extremt förvånad en stund sen låg jag på marken peppar peppar fick jag inte ens ett skrapsår, ändå var det på asfalt
Åååhh... puder. Jag drog igång skotern igår. Renoverade den i vintras och den startade på första rycket. Trå om man är nöjd.
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Fick fart på den igår! Underlaget vid vattenpölarna kändes som djup pudersnö!