från dagens tur (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Hydro skrivet 7 augusti 2010 kl. 23:51:00Citat från: grop skrivet 5 augusti 2010 kl. 17:46:46Fick för mej att ta hjulingen när jag skulle ut och åka lite båt med minstingen.SÅg så fel ut då jag monterade den så jag måste bara dela med mej.Här är ett annat ekipage som också ser lite "fel" ut som jag sprang på i Nybro för nån dag sen:(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Lövblås modell STOR??
Citat från: grop skrivet 5 augusti 2010 kl. 17:46:46Fick för mej att ta hjulingen när jag skulle ut och åka lite båt med minstingen.SÅg så fel ut då jag monterade den så jag måste bara dela med mej.Här är ett annat ekipage som också ser lite "fel" ut som jag sprang på i Nybro för nån dag sen:(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Fick för mej att ta hjulingen när jag skulle ut och åka lite båt med minstingen.SÅg så fel ut då jag monterade den så jag måste bara dela med mej.
Citat från: Grönis skrivet 7 augusti 2010 kl. 15:25:00från dagens tur (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Nästan hemma vid mig ju bor på nedersidan av vallåsen
Citat från: sven-fala skrivet 8 augusti 2010 kl. 21:46:09Citat från: Grönis skrivet 7 augusti 2010 kl. 15:25:00från dagens tur (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Nästan hemma vid mig ju bor på nedersidan av vallåsen jasså, du skulle ha kommigt dit du åsså då när du hörde att vi bröla förbi Mycket skoj att åka på där uppe på toppen. Vi följde "vandrignsleden" men vi fick vända för det va LITE brant på ett ställe hähähä