Skulle du inte köra i Söderhamn idag?
Lite bilder från helgens isåka, riktigt skoj har det varit, ni får ursäkta att jag la upp så många men kunde inte låta bli (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)men sluta lägga upp så många fina bilder!,bir ju körkåt så man nästan döör!!! ,måste va j.....t kul me crosscart på isen va?
Tråkigt!Åk och testa i Bollnäs ist,jag var dit och kollade i lördags och det var full rulle där.Ingen som åkte quad men var en massa crossar.Banan såg kanon ut och ingen som gnäller ang quaddar heller.
Citat från: Lind-800 skrivet 17 januari 2010 kl. 20:17:34Tråkigt!Åk och testa i Bollnäs ist,jag var dit och kollade i lördags och det var full rulle där.Ingen som åkte quad men var en massa crossar.Banan såg kanon ut och ingen som gnäller ang quaddar heller.jo det vet jag peter, men man ska väl fan inte behöva åka 11-12 mil enkel resa för att få köra lite bana?! eller det kanske funkar så..