Endel företag skriver ju ner summan, när jag beställde delar för 550 dollar stog det 300 dollar på paketet, detta sänker ju tullavgiften för mig vilket är schyst, kommer något bort däremot så blir ju ersättningssumman lägre, men köper man säg för 15.000kr så är det lätt värt att skriva ner det så det står typ värde av 100 dollar bara eller ännu mindre.Vissa företag skriver ju ner utan att fråga och då är det dom som ska ta smällen om något försvinner eftersom du inte bett om det.Däremot kan du ju fråga om dom kan skriva ner det åt dig men då får du ta smällen själv om det försvinner något, vilket det väldigt väldigt sällan gör.Ska själv punga ut med 1200kr rätt i statskassan för 2 dekalkit... känns otroligt sugigt
hehe nästan!... special graphics från USA såklart... kostar 230$ per kit... så till ena kittet kunde man välja sadelöverdrag för ytterligare 90$så 550$ för båda kiten blir Vita jokern på min raptor och Svarta She devil på brorsans kommer självklart kort den dagen vi satt på dom, sitter just nu och väntar på fint slip-papper så jag kan ta bort lite smårepor i plasten så klistermärkena stannar bra
SG ? Special graphics? dom heter inte så Invision Artworkshttp://www.invisionpowersports.com/catalog/index.php?cPath=98