Skönt med så många ilandsproblem, jag gillar alla forum bara det har med Atv att göra!Tröttnar jag på ett så lär ni inte märka det för då skiter jag helt enkelt i att skriva in adressen.....Jag kommer inte skriva det i forumet som jag inte ska fortsätta skriva i.....Jag kommer att fortsätta använda alla forum jag är reggad på tills jag blir ombedda att inte göra det...kanske
Rickard... Du glömde svara på denna...//Sen kan man ju undra hur du ställer dig till att ta ATV FORUM som användarnamn i vårt nya forum... Är inte det om något att göra smygreklam i din egen mening? Oss gör det inget... men man undrar ju...//
"4.3 Representerar du ett företag? Upplys andra om dettaMedlemmar som driver, representerar eller på annat sätt har ett egenintresse i företag som säljer eller tillverkar produkter inom de områden som atvforum behandlar måste i sin signatur tydligt meddela detta genom att ange det registrerade företagsnamnet samt den personliga kopplingen till företaget. Om företaget är känt under ett annat namn än det registrerade så får man givetvis även ange detta. Vi tillåter däremot inte länkar till företagets webbplats eller någon form av reklam, varken i form av text eller på annat sätt.4.4 Medlemmar som själva driver, eller är involverade i, diskussionsforum om ATV, Quad och Fyrhjulingar får ha en bild i signaturen (som alla andra medlemmar) som beskriver deras ATV eller annan personlig bild, br 120 X h 120 px, bilden får inte vara länkad, och textlänk till forumet/hemsidan tillåts inte i signaturen. Som alla andra får dock medlemmar som själva driver egna forum ha en länk till sin hemsida/forum i sin profilinformation (jordgloben som visas under avataren)."
Till Rickard MarklundJag tycker verkligen om Atvfoum och skulle vara här inne hela dagarna om jag så kunde. Det är enkelt att få svar på sina frågor mm.. Men du måste förstå att alla vill inte få smygreklam hit och smygreklam dit. Sen pm:ade du mig när jag sa att den här bilden såg ut som ett skämt. Du trodde direkt att jag sa att maskinen sög och att den var världens sämsta. Jag sa bara att bilden såg rolig ut, det var allt. Jag fattar inte varför du ska ta det personligt. Om du tycker att någon gör nått dåligt eller dumt säg då till den personen att du inte vill att den personen ska vara kvar på det här forumet. Om du så gärna vill så får du ta bort min användare, men jag skulle gärna vilja ha kvar min anvädarprofil för jag går in på atvforum varje minut som är ledig. TA DETTA SOM KONSTRUKTIV KRETIK!!!!!inte personligt.Mvh// Anton Ekman
Tycker att det är så jävla tråkigt att folk har börjat att lämna forumet bara för lite reklam.. fast det är mycket mer än så.