Har du någon bild att ladda upp här, så att man ser dina handskydd?& vad gav du för de nya a-armarna från e-bay, jag läste från tråden ovan men hittade inget pris???
Citat från: g-power skrivet 1 januari 2009 kl. 07:32:34Har du någon bild att ladda upp här, så att man ser dina handskydd?& vad gav du för de nya a-armarna från e-bay, jag läste från tråden ovan men hittade inget pris???Har tyvärr ingen bild på handskydden, men jag kan ta i morgon (Fredag).A-Armarna jag köpte för 399 dollar inkl. stag & ALLT. (Ebay) Frakten kommer jag inte riktigt ihåg Har för mig det blev runt 450 dollar för allt hem till dörren.
Jag kör med CRJ justerbar säkning bak, köpt från Usa (Ebay). Men det ultimata hade varit en ny kortare bakdämpare... men dom är ju tyvärr inte gratis
Snygg hoj måste jag säga, synn bara att du köper allt på ebay så allavi i sverige går i kångken.
HejNi pratade om pulverlack tidigare.Att pulverlacka en ram kostar mellan 500 och 1000:-Pulverlacka nerfbars kostar c:a 300:-Men nerfbarsen ska du absolut anodisera, om nerfarna är i fint skickså blir de kanonfina och det kostar inte mer än några hundringar.Snygg hoj måste jag säga, synn bara att du köper allt på ebay så allavi i sverige går i kångken.
Citat från: Fyrhjulingpunktse skrivet 11 januari 2009 kl. 20:13:21HejNi pratade om pulverlack tidigare.Att pulverlacka en ram kostar mellan 500 och 1000:-Pulverlacka nerfbars kostar c:a 300:-Men nerfbarsen ska du absolut anodisera, om nerfarna är i fint skickså blir de kanonfina och det kostar inte mer än några hundringar.Snygg hoj måste jag säga, synn bara att du köper allt på ebay så allavi i sverige går i kångken.Tack för tipsen ang. lackering. Har lite nya projekt på gång så den skall väl bli litta grannare Ang. att handla i Sverige så går det knappt tycker jag.... eftersom det kostar mer än dubbelt så mycket i dem flesta fall. Hade det skiljt nån hundring om man handlar för några tusen kr så hade jag inte brytt mig...Sen beror det lite på vad man skall ha... service saker m.m köper jag i sverige. Sen har jag anlitat gatquad.se när jag behövt hjälp med montering osv. så jag förser även dom svenska återförsäljarna med jobb Har även köpt mina kläder på fyrhjuling.se