Sant, Dom går ju som ett skollat ollon. Fast man får vara glad så länge dom håller !
Banshee har typ 150 hästkrafter och väger 50 kilo, verkar dom tro som kör dom i alla fall, tror inte jag mött någon som kör Banshee som inte skryter helt sjukt mycket över hur bra den är och sen blir dom ifrånkörda av min farfars gamla 110 kubikare.Jag tycker inte om den för fem öre!, folk säger den ska va svår att köra bra, enda jag hört så det var väl mycket till hjälp
snacka skit å snacka skit, jag är mest less på alla som kör banshee som tror dom är dubbelt så bra som alla andra quads, alla jag pratat med text mot text, mun mot mun har alltid varit skrytiga och dryga angående att bansheen ska gå så in i helvete. Kolla t.ex alla kommentarer på Youtube på alla filmer där Banshee rejsar mot nått, finns många filmer mot t.ex Raptor där oftast raptorn vinner och då står det i stil med"The banshee driver cant ride!""He missed a gear""The raptor has tuning equipment for 10 grand!"etc etc etc!Jag vet inte för jag har aldrig kört nån, jag skulle gärna testat en dock!Vad väger en Banshee förresten ?
hehe jao de kan man väl tycka, men att jämföra motorstorlek enbart är ju inte helt rätt, finns ju bilar t.ex med 1.6 liter som kör ifrån 2.5 liters motorer och 2.5 som kör ifrån 4 litrar etc. Raptorn har ju ett jävla vrid i jämförelse, skillnaden blir bara att bansheen måste varva mycket mer för att få samma effekt.första "raptorn" kom ju 1985 och banshee 1987. Skillnaden är väl bara att Raptorn har uppgraderats hela tiden men inte banshee i samma grad, Raptor ändra dom ju senast på 2009 modellen, som man inte hade sagt NEJ till :p Men när folk säger Raptor så tänker man i första hand på 700'an och sen 660'n i dagsläget och inte YFM200 t.ex Sen även att Raptor 700'an har insprutning och mera high-tech chassi än banshee så. så är den ju FYR takt