Jag har detta kittet på min. Det va den förra ägaren som fixade det. Han fixade alla tillbehör och grejer från yamaha center i helsingborg. Så alla yamaha center borde väl kunna fixa fram det. Lycka till
Kommer inte att komma hem förrän på söndag så då kan jag lägger upp nån bild då. Har inte sadelöverdraget monterat ännu men tror jag ska ha en bild nånstans där det är fejk monterat
Citat från: windigo skrivet 2 oktober 2008 kl. 13:11:47Kommer inte att komma hem förrän på söndag så då kan jag lägger upp nån bild då. Har inte sadelöverdraget monterat ännu men tror jag ska ha en bild nånstans där det är fejk monteratDå räknar jag med att quaden följer med dig tillbaka sen så vi kan köra lite här i krokarna.
Ett tips, ta bort nyckelringen, du kommer få en ruskigt ful plast där den hänger ner Åtminstone blev det så på min som är vit!Ruggigt snyggt dekalkitt förövrigt!
Citat från: Kryckan skrivet 2 oktober 2008 kl. 23:07:03Ett tips, ta bort nyckelringen, du kommer få en ruskigt ful plast där den hänger ner Åtminstone blev det så på min som är vit!Ruggigt snyggt dekalkitt förövrigt!Jo jag har märkt att det är en aning repigt runt nyckelknippan. Fast sen å andra sidan är det rätt skönt att alla quad nycklar på samma ställe å slippa fibbla med 2 nyckelknippor. Nu är det ju redan repigt som det e Men det är ett bra tips till andra iaf