kan bara göras av återförsäljare som har dataprogrammet du kan ju be om det vid nästa besök hos verkstaden
Citat från: donliam skrivet 30 september 2008 kl. 07:39:50kan bara göras av återförsäljare som har dataprogrammet du kan ju be om det vid nästa besök hos verkstadenska be min åf att skoja med en kompis..kul om texten :engine malfunction- stop engine : kom fram när man vred på tändningen..
Citat från: atvnerd skrivet 30 september 2008 kl. 12:12:34Citat från: donliam skrivet 30 september 2008 kl. 07:39:50kan bara göras av återförsäljare som har dataprogrammet du kan ju be om det vid nästa besök hos verkstadenska be min åf att skoja med en kompis..kul om texten :engine malfunction- stop engine : kom fram när man vred på tändningen..eller...Avstrypt- garanti ogiltigt....
Citat från: atvnerd skrivet 30 september 2008 kl. 12:12:34Citat från: donliam skrivet 30 september 2008 kl. 07:39:50kan bara göras av återförsäljare som har dataprogrammet du kan ju be om det vid nästa besök hos verkstadenska be min åf att skoja med en kompis..kul om texten :engine malfunction- stop engine : kom fram när man vred på tändningen..det ska du inte alls göra!!för jag antar att det är mig du menar...?