Nu har jag fått ihop Dinlin efter att ha kollat både ventilspel, kompresion, förgasare, tändstift, luftfilter, jordpunkter och bytt chokevajer och från 160 till 165 munstycke. Startade han idag och han gick hur bra som helst. Men nu vet jag inte vad det var för fel eftersom jag gjort så mycket sen jag provkörde sist Ja ja, man få vara glad att den går nu! TUTA och kör!
Citat från: Ynot skrivet 11 oktober 2008 kl. 13:32:34Nu har jag fått ihop Dinlin efter att ha kollat både ventilspel, kompresion, förgasare, tändstift, luftfilter, jordpunkter och bytt chokevajer och från 160 till 165 munstycke. Startade han idag och han gick hur bra som helst. Men nu vet jag inte vad det var för fel eftersom jag gjort så mycket sen jag provkörde sist Ja ja, man få vara glad att den går nu! TUTA och kör! vilket tur att du hittade felet