Vilken dimension har du krängt på?Är det samma dimension fram och bak och hur påverkar det isåfall egenskaperna?
Rättelse! Kör med innova mud gear lite. Och ja kika lite på bearclaw däcken tkr nog att bighorn däcken tilltalar mig mer. Speciellt 2.0 däcken Annan fråga:Hur stor skillnad är de på 25"-26" om vi pratr bighorndäcken?
Jag kör maxxis bighorn 25/11/12 dom är lika stora som ett 26" däck så rätt stora i storleken. Om det nu var din fråga? ska göra mig av med dom om du är intresserad
Mudgear är ett par tunga as precis som bh 25", bh 26" 2.0 är lättare. Bh 25" är mindre än bh 26" som mäter straxt över 26" med runt 0,5 i däck tryck vilket är rätt mycket enligt mig.Bh 27" är stora i storlek.
Supernöjd med mina Bighorn 25" på maskinen, drar bra i de mesta. Dock lite elaka mot gräsmattan vid skarpa vändningar.
Vad tror ni man kan få ut för original däcken på en Outlander 1000 då tänkte byta till mer väg vänliga däck.Och vad rekommenderar ni?Maxxis CerosSedona Rip SawSedona Buzz SawMaxxis VipR