varför behövs bedlock till mud chrusher ? Jag har en potatis och blev rekommenderad att köpa dessa av en "storhandlare" av däck till ATV. Däcken var tydligen " det enda" som höll för samerna ?Mvh Anders
Det där med att det skulle vara "det enda som höll för samerna" tror jag är ett argument som skrupelfria handlare och annat löst folk slänger ur sig lite hur som helst om vad som helst. Fick höra samma sak om Kenda BearClaw när jag skulle köpa däck. Man bör nog ta det med en nypa salt.
står så på däcksidan bedlock fälgar och ca 0,2 bars lufttryck.. men dom såg bra ut iaf.. men det där med , det enda som håller... finns inget som håller till deras körning... men kör man punka mkt då e de bättre o köpa 8 lagers däck samt kleta i epi smet i däcken sen e de bara åka.
27 tums däck på originalfälg på en suzuki, va ska man välja?klurar på itp xtr det verkar va ett bra allrounddäck. gillar att det är ganska platt så det blir en bred yta i backen.men finns det nåt annat? tydligen går de inte o ha 28 tums hjul utan o modda fotstegen..
Har läst att pitbull growler ska vara riktigt grymma däck i alla sorters terränger.Dem är ju väldigt platta, så det är mycket som tar i backen. Är själv väldigt sugen på såna. Dock så verkar dem inte finnas någonstans i Sverige att få tag på, så man får importera däcken.
28" är inga problem på en King Quad utan fotstegsmodd. Polaren har 28" Itp Mud Light och det går bra 30" däremot måste man modda.
ja de va ju synd, men de blev 27 tum itp xtr dom ser riktigt fina ut dom däcken , så det ska bli intressant o testa.
När jag åkte XTR så revs det ibland bort bitar, både från klackar och stomme.Vi har rätt stenig terräng här så visst frestar det på, men Bighorn, Buffalo, BKT Wing, TSL SuperSwamper, Swamplite och några till man provat har klarat sig utan skador nästan helt, så mina erfarenheter är tyvärr lite dåliga gällande dessa ITP.Det kan ju dock ha varit en dålig sändning.Oavsett så får vi hoppas de funkar och håller för dig!Terrängen verkar ju dessutom vara som bomull, så....
ja dom såg helt klart bra ut, men orkar inte strula me o beställa däck.. mud chrusher kräver bed lock fälgar och det ids jag inte köpa.. men dom såg helt klart bra ut