hej hej Citat från: pirre7 skrivet 24 februari 2011 kl. 21:11:10Vad kan ni rekommendera för allround däck?Kommer köra mycket landsväg men även grusvägar en hel del.Hur funkar landsvägsdäck på grusväg?hej hej jag skulle ta itp holeshot har såna på min renegade och tycker dom är bra. kört lite skog o tycker dom är bra kört grus/asfalt med dom o gillar dom.har inte prova lera eller extrem skogs körning men tror dom är väldigt bra allround däck.//mittoJag tror att maxxis mudbug är ett riktigt bra allround däck, dock är det lång leveranstid =(Så lång att jag köpte en uppsättning Inova mudgear 27/12/12 på Itp SS 108 Fälgar =)
Vad kan ni rekommendera för allround däck?Kommer köra mycket landsväg men även grusvägar en hel del.Hur funkar landsvägsdäck på grusväg?hej hej jag skulle ta itp holeshot har såna på min renegade och tycker dom är bra. kört lite skog o tycker dom är bra kört grus/asfalt med dom o gillar dom.har inte prova lera eller extrem skogs körning men tror dom är väldigt bra allround däck.//mitto
Vill ha tips var dom säljer billiga däck men som ändå är vettiga. Kommer köra mest asfalt och kanske leka av sig lite i nån grushåla eller grusväg när man blir sugen. Om jag säger biltema vad säger ni då?
om du kör Dinli tex så är Biltema jätte braman behöver inte värre däck än vad maskinen klarar av
Citat från: FaC skrivet 27 mars 2011 kl. 01:12:11Citat från: qu1 skrivet 27 mars 2011 kl. 00:55:46om du kör Dinli tex så är Biltema jätte braman behöver inte värre däck än vad maskinen klarar avVore bra om du slutade gissa och kom med mer fakta istället Sådana där inlägg tillför inte tråden så mycket.Kör man mest på asfallt så har man en dinli, dom är inte roliga på grus/skogsvägar pga usla dämpare mm.Har man en Dinli så vill man ha lågpris däck för dom funkar inte offroad så bra, mer på asfallt. Våre bäst om du visste mer innan du frågasätter mig
Citat från: qu1 skrivet 27 mars 2011 kl. 00:55:46om du kör Dinli tex så är Biltema jätte braman behöver inte värre däck än vad maskinen klarar avVore bra om du slutade gissa och kom med mer fakta istället Sådana där inlägg tillför inte tråden så mycket.
Citat från: Flamingo skrivet 27 mars 2011 kl. 00:26:05Vill ha tips var dom säljer billiga däck men som ändå är vettiga. Kommer köra mest asfalt och kanske leka av sig lite i nån grushåla eller grusväg när man blir sugen. Om jag säger biltema vad säger ni då? om du kör Dinli tex så är Biltema jätte braman behöver inte värre däck än vad maskinen klarar av
Har själv beställt SUNF från atvdäck.se . Ringde och snackade med dom. Och det skulle enligt dom va ett bra däck som också funkar på asfalt.
funderar på att köpa gatdäck till min quad.. har sett att det säljs hjulsatser från annonsörer på denna site.. är det nån som har erfarenhet av kvaliteten? om det är bättre att köpa hos lokala däckhandlaren? å ja jag har billig quad å det duger med billiga däck åt mig bara de funkar http://www.4speed.se/se/art/gathjul-quad-12.phpde här tänkte jag på