Ni på forumet..är ni 'trogna fyrhjulings människor' eller åker någon lite mx/enduro/fmx/lr hoj också?
sån? fysatan vad porrig den var i vit...hallelulja
Citerammm.... om du har c-kort hahaha det var det roligaste jag hört om raptor på länge CiteraVad kan man få för ca 40-45000.- när det gället fyrhjulingar..? En billigt begagnad YFZ450 typ -05 eller så? är inte så high på 450 maskinernaCiteraStunta...vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan dom och hojar.När ja tänkte på stunt menade ja bakhjul tex cirklar, fötter över styret, stoppies och tandem osvosv.. Aha... då stuntar jag också jag kallar det för freestyle dock, men det kanske mer är när man hoppar och gör trix egentligen, men det är skoj det också. 450 maskinerna är hur som helst sjukt lätta att balansera på bakhjulen osv, Raptor 700 är valet om du vill ha lite utmaning då denna är typ dubbelt så svårCiteraRaptor 700..är det bra grejer de..? Med tanke på att mästaren själv *host* kör det så ptja? Inget dåligt med raptor den är fin allround men känns lite större än 450 maskinerna fast den har samma hjulbas etc etc, den är liksom lite mer svullen men så länge jag inte har tillgång till crossbana tänker jag köra Raptor.Citerasån? fysatan vad porrig den var i vit...hallelulja Ja vit raptor är det porrigaste inom atv världen
mmm.... om du har c-kort
Vad kan man få för ca 40-45000.- när det gället fyrhjulingar..?
Stunta...vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan dom och hojar.När ja tänkte på stunt menade ja bakhjul tex cirklar, fötter över styret, stoppies och tandem osvosv..
Raptor 700..är det bra grejer de..?
Jag sa ju att 700'an är ungefär dubbelt så svår som hela drösen med 450'ar som finns. det är dom stora pojkarna som kör sånt när dom vill ha lite utmaning Köra den sakta på bakhjulen sittande märks det mest tycker jag, då är 450'in riktigt trevlig i jämförelse.Det är som någon sa att raptorn är som en Buss och 450'arna som en personbil