Men fick problem när min ljuddämpare proppades igen av lera...
Här har ni fler bilder : http://www.trech.se/files/mudnationals/Film är på väg upp på servern i skrivandets stund så den kan ni se i morgon när jag ordnat en länk Edit:CiteraMen fick problem när min ljuddämpare proppades igen av lera...Jag undrade faktiskt varför jag inte noterade tidigare att maskinen lät mesig Bra kört!
Vems var den röda Can-am:en den med snorkel och en otroligt skön röst...Han kan släppa en skiva med motorljudet inspelat på olika varvtal....jag skulle köpa den! den var grym!
Citat från: atvnerd skrivet 21 september 2008 kl. 23:33:24Vems var den röda Can-am:en den med snorkel och en otroligt skön röst...Han kan släppa en skiva med motorljudet inspelat på olika varvtal....jag skulle köpa den! den var grym!Menar du han med ron woods systemet?
Citat från: MR_X skrivet 21 september 2008 kl. 23:38:30Citat från: atvnerd skrivet 21 september 2008 kl. 23:33:24Vems var den röda Can-am:en den med snorkel och en otroligt skön röst...Han kan släppa en skiva med motorljudet inspelat på olika varvtal....jag skulle köpa den! den var grym!Menar du han med ron woods systemet?tror det! han fick problem med drivningen bak, vid längdhoppen