När ni kör me 15, 36 drevning är de för enbart gatkörning eller lämpar de sig även till skogskörning å bana? Vasitter på orginal?
Det undrar jag med hur den blir med 15/36 blir den slö som ett as!
Serviceintervaller 50-60 timmar.Dreva om 15 fram 36 bak så blir det bra...Funkar kanon som gathoj...
beror ju som sagt hur du kör.... tävlingskör du så är väl 5-6 timmar rimligt... kör du normalt kan du nog lägga på en nolla Att byta olja efter varje körning, 3-4 timmar osv som jag VET endel gör... Såg en Raptor 700 som hade bytt olja 7 gånger på 65 mil... Det är LÖJLIGT. Visst kanske bra med fin olja, men inte fan hjälper det Det är inga porslins motorer direkt
Som narmasin säger.. kör man "lugnt" så behöver man ju inte byta olja så ofta.. jag har kört typ 35 timmar med min.. å jag ska byta olja nu i min för tredje gången.. men då har jag kanske kört max 10 timmar av dom på bana resten på stan... så jag byter kanske lite för "ofta".. men de är billigare än å renovera motorn.. offtopic:Holmstrand i närheten av långsele..? om de är dom två ställena jag tror så tycker inte jag att de är i närhetenav varann.. köp en kfx å kom upp å kör på crossbanan med oss andra med hjulingar i sollefteå.. så är jag inte ensam med kfx... alla andra kör ju bara yfz.. (typ mesta dels minhoj-teamet.. å några andra)