Hej ! Jag märkte när jag brände bort lite av mina byxor att det behövs en skydds sköld till det rostfria hel systemet.. Ritade upp en idag, vad tycks ? (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: "SoloNo1"Hej ! Jag märkte när jag brände bort lite av mina byxor att det behövs en skydds sköld till det rostfria hel systemet.. Ritade upp en idag, vad tycks ? (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)har själv pajjat brallorna pga hel-system men med lite avgas-bandage så va de problemet löst mycke enkelt å mont,bara att linda på
Tack för tipset, det är en ganska lätt lösning på det viset, men jag jobbar som Stans och Laser operatör och Cad/Cam ritare i plåt, så det är en ganska lätt lösning för mig också att köra ut den här skölden också !! Om det finns föslag på andra saker som kan tillverkas som folk saknar, så tar jag gärna emot tips och idéer !! Ska ta ett riktigt kort på hojjen när denna skölden sitter på, vet inte riktigt om designen är tillräcklig ännu, men jobbar på det.
Snyggt ! Testa att göra i en "hel" plåt, det skulle jag vilja ha.
Citat från: "daffan"Snyggt ! Testa att göra i en "hel" plåt, det skulle jag vilja ha.Abslolut ! Det är inga problem att göra en hel plåt ! Trodde först att det skulle bli lite reaktioner om det skulle vara hel plåt, men men, vad man kan missförstå saker..