Du har tydligen inte det i alla fall!!!! "Om du anser eller misstänker att en specifik medlem bryter eller har brutit mot någon regel så diskutera inte detta öppet i forumet"
Jaha då måste jag ha hamnat i någon sorts atv diktatur vilket jävla larv!! Du kanske är sambo med rickard? det skulle ju förklara att det var känsligt med pojkar som vill vara flickor
Nu blev det mer offtopic av mig och detta får gärna MOD ta bort om det inte passar Med glimten i ögat (blinkande)
Ber om ursäkt 450 SS, det var inte ett av dina inlägg jag plockat bort, det var ett av 9-5Vectors.CiteraNu blev det mer offtopic av mig och detta får gärna MOD ta bort om det inte passar Med glimten i ögat (blinkande)Denna tråd är ändå förstörd för tillfället, så fler inlägg angående regler och moderering spelar ingen roll.
Citat från: Rickard Marklund skrivet 12 november 2008 kl. 14:51:17Ber om ursäkt 450 SS, det var inte ett av dina inlägg jag plockat bort, det var ett av 9-5Vectors.CiteraNu blev det mer offtopic av mig och detta får gärna MOD ta bort om det inte passar Med glimten i ögat (blinkande)Denna tråd är ändå förstörd för tillfället, så fler inlägg angående regler och moderering spelar ingen roll.Då passar jag på att säga mitt.. Jag är meddlem i några andra forum där är kravet att man ska ha en bild på sig själv i avvataren och skriva ut sitt hela namn i signaturen.. Det blir inte anonymt då och bidrar drastiskt till att antal "skräp" inlägg minskar.. Förutom en hel del inlägg man skulle kunna vara utan så tycker jag att forumet är bra. Det har hjälpt mig många ggr med min ATV..
Jag är meddlem i några andra forum där är kravet att man ska ha en bild på sig själv i avvataren och skriva ut sitt hela namn i signaturen.. Det blir inte anonymt då och bidrar drastiskt till att antal "skräp" inlägg minskar.. Förutom en hel del inlägg man skulle kunna vara utan så tycker jag att forumet är bra. Det har hjälpt mig många ggr med min ATV..