Handtag och tumvärmare är Kungligt, så man slipperanvända tjocka handskar.
Citat från: gurra-g skrivet 16 september 2008 kl. 07:23:38Handtag och tumvärmare är Kungligt, så man slipperanvända tjocka handskar....Jag fryser lätt om händerna så jag kompletterade med dessa http://www.atvhuset.se/Shop/Index.php?sArtId=U-512En god investering tycker jag, håller både väta och kyla borta väldigt bra
Huj!Har inga själv (kedjor) men nog ska dom passa om du köper rätt storlek.Handtags/tum värmare är ju oxå skönt när de är lite kallt. Motorvärmare däremot kan du nog skippa, ner mot -15 grader är de inga problem å är det kallare vill mannog inte köra mkt iaf.
Citat från: Falo skrivet 15 september 2008 kl. 23:35:26Huj!Har inga själv (kedjor) men nog ska dom passa om du köper rätt storlek.Handtags/tum värmare är ju oxå skönt när de är lite kallt. Motorvärmare däremot kan du nog skippa, ner mot -15 grader är de inga problem å är det kallare vill mannog inte köra mkt iaf.Måste nog rekommendera att ha motorvärmare, dels så mår motorn inte bra av att startas så kall ofta och här i riktiga norrland iaf. är det ganska ofta -15 eller kallare. Och köra måste man vare sig man vill eller inte även då, kan ju komma massor av snö även då det är kallt.
(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)