Ja jag fortsätter väl det negativa....Maskinen startade, small och lät konstigt, la av.Startade igen, maskinen gick, en mycket kort stund, la av.Sedan gick knappt start motorn runt.Tänkte att batteriet tagit stryk eftersom man plogat.Laddade det, kopplade in, start motorn gick knappt runt.Försökte starta med kabblar, samma resultat.Jo just ja, det kommer ett gnisslande ljud också, samt började ryka.Så, med min tur är startmotorn paj.Är det så, kommer jag se det som en livsuppgift att få folk att inte köpa denna maskin.Nu är jag riktigt less på dessa extra kostnader.Har inte ens kommit upp i 600 mil.Man får hoppas att det är nå enkelt så här till jul när slantarna behövs till annat.En mycket bitter man...
Hej! Är sugen på en cectek gladiator. Har suttit och kolla lite fakt osv.Men efter att hittar eran tråd och läst igenom alla sidor så verkar det som en maskin som har många problem. Jag känner att om man ska lägga över 50 000 på en maskin så ska det också funka näst in till problemfritt. Självfallet att det alltid finns att göra, Men dessa problem ni har haft på era maskiner är ju verkligen tråkiga. Men då till mina frågor:Om jag köper en begagnad maskin, hur lång garantitid har den från att den är köpt från företag?Vad tycker ni om upplevelsen med eran maskin på landsväg?Är det bättre att köpa en som har gått några mil istället?Är reservdelar ett problem?Tack på förhand /J