Vet ej om jag får länka, så jag skickade ett PM till dig.
Citat från: Lundberg skrivet 12 september 2008 kl. 06:56:14Vet ej om jag får länka, så jag skickade ett PM till dig.Självklart måste du väl få länka?
Citat från: ZyvoX skrivet 12 september 2008 kl. 07:08:33Citat från: Lundberg skrivet 12 september 2008 kl. 06:56:14Vet ej om jag får länka, så jag skickade ett PM till dig.Självklart måste du väl få länka?Länkade till ett annat forum som tog upp detta med mc-larm.
Citat från: Lundberg skrivet 12 september 2008 kl. 07:23:49Citat från: ZyvoX skrivet 12 september 2008 kl. 07:08:33Citat från: Lundberg skrivet 12 september 2008 kl. 06:56:14Vet ej om jag får länka, så jag skickade ett PM till dig.Självklart måste du väl få länka?Länkade till ett annat forum som tog upp detta med mc-larm.Ok...Men ändå, i min mening är ett forum ett ställa där man får hjälp, svar på frågor och funderingar och ett ställa man vänder sig till när man vill ha tips, idéer och liknande.Att då inte få länka vidare till andra ställen för att få hjälp vore som att hoppa på kryckor och skjuta sig i den friska foten... Kommentar från Admin, Det är OK att länka till andra forum i normal omfattning, det är dock inte ok för personer som driver andra forum att upprepande gånger länka till sitt forum för att driva trafik dit.