jo glapp i elsystemet men då måste den ju vara glapp även när den bara stått 1 timme tycker jagta ur alla kontakter du kommer åt spraya med elektronic spray kolla gnistan på stiftet
hej prova att koppla startkablar till batteriet då kan du utesluta före lite ström i batteriet.det känns som för lite spänning. eller mät 1,2 och 31 mät batteriet ~12-13 v2 slå på tändningen ~12-13 v3 gnag med starten det skall ej gå under 12 v
när du drar igång den startar den på en gång då?
Jag hade ett H E L V _ _ _ att få igång min Raptor 350 varje gång den hade stått ett tag.... det var chocken som hade fastnat i fullt chockat läge.. ta av choken där den går in i förgasaren och kolla så att den inte sitter fast Min satt ordentligt.......... tog ett bra tag innan jag fick ut den och efter detta har den startat direkt varje gång jag försökt Har inte en aning om detta hjälper dig men det är väl värt ett försök i alla fall
Spelar det någon roll om du håller in kopplingen när du försöker starta?
verkligen mysko problem är du verkligen 100% säker på att den inte får nån gnista när den står still?för du vet att du måste jorda stiftet mot toppen eller ramen eller nått??