Jag mötte och hejade på 3 fyrhjulingar vid konsum i Garphyttan idag vid 12:30-tiden när jag skulle upp till Back-SM! Några härifrån möjligtvis?
Citat från: Motvalls skrivet 7 september 2008 kl. 16:29:48Jag mötte och hejade på 3 fyrhjulingar vid konsum i Garphyttan idag vid 12:30-tiden när jag skulle upp till Back-SM! Några härifrån möjligtvis? Hejsan.Jo det var vi!Jag på den Svarta Dinlin, Bert på den röda och på den lilla maskinen satt Dennis.Tänkte följa efter dig men misstänkte att du skulle till tävlingen.Såg att du ställde dig bakom ett par hojar I alla fall.Vart ca 17.5mil för mig i dag
Låter som ni haft kanon...hänger gärna med nästa gång, kör en gammal slö cf moto , men det är ivf en 4x4...vore skoj med lite mer folk och åka med.Vilka grusgropar var ni i i kilsbergen? har rätt bra koll därikring ifall det blir mer åka av, vet ett par gropar att köra i!/Mart, Örebro
Finns ju grusgrop vid hjälmarberget vid Marieberg. Dock vet jag inte hurvida man får köra där? Bor ju inte människor särskilt nära, så ingen störs.