Citat från: D-Fence skrivet 4 september 2008 kl. 18:41:59ÄNDRING!Gjort ändringar i mitt tidigare inlägg om antal i transport.. Återkommer med exakta mått på släpet senare ikväll. Hur har det gått med måtten?
ÄNDRING!Gjort ändringar i mitt tidigare inlägg om antal i transport.. Återkommer med exakta mått på släpet senare ikväll.
Kanon Åker du över nora sjön?Möter upp oss vid ljunggrens motor?kl 10:30 försöker vi åka därifrån vidare till Villingsbergs Rastplats.Så kom gärna lite tidigare om du åker dit:)rekomenderar att åka och ställa bilen vid ljunggrens.Nej nu är det natt för mig Natt natt på er.
Kör inte vilse där uppe. Jag var och for där förra sommaren och kolla "militärgrejer" och blev efter ett tag lite nervös över var i he-vete jag befann mig, tappade bort mig lite...Men hem kom jag
Ska vi köra hjulingarna därifrån då eller?Det ska väl gå att lösa.. Kommer eg annars från andra hållet.
Citat från: D-Fence skrivet 5 september 2008 kl. 23:39:09Ska vi köra hjulingarna därifrån då eller?Det ska väl gå att lösa.. Kommer eg annars från andra hållet. Japp, åker därifrån. Går att åka grusvägar dit, bästa parkeringsplatsen också!
Låter som om att man borde ta med sej extra soppa oxå då? Tanken rymmer ju bara 5 liter. :S
Okej då! sista rycket!Hur många är det som skall med?Blir i alla fall MINST 3st som det ser ut nu.Bert, jag och Dennis.Ett par st till borde vi kunna ordna.Jo en sak till! Som kanske är viktigt att ni som är med och kör vet om.Jag har ALLTID en förstahjälpen kudde i ryggsäcken (Sådan man har i bilen egentligen).Så om något skulle hända så kommer ni till mig eller rotar i min ryggsäck om det är jag som ligger på backen.Har även gått ett flertal första hjälpen utbildningar.Dock var det senast 2006.Men lite kommer man ihåg i alla fall.Kanske bra info att veta?