Vad säger ni vad har ni för erfarenhetar jag vill ha en liten trimmning för min 700 raptor yamaha ska ha en egen box men kan byta ut ,, en cdibox eller ska man köpa en bränslebox , min åf säger att raptorn går lite magert orginal ?
Börja med att köpa en bränslebox och börja modda avgas/luft, sedan kan det nog vara dags för en cdi. Att köpa en cdi utan några andra moddar känns lite som att börja i fel ända.Tror bränsleboxen gör minimalt med effekt om du kör helt orginal.
Citat från: Beta skrivet 3 september 2008 kl. 22:20:37Börja med att köpa en bränslebox och börja modda avgas/luft, sedan kan det nog vara dags för en cdi. Att köpa en cdi utan några andra moddar känns lite som att börja i fel ända.Tror bränsleboxen gör minimalt med effekt om du kör helt orginal.Bränslebox ger ordentligt mer kraft även original, det räcker med att ta ur insatsen i avgas och locket på luftburken.
Då kommer frågan ,, hur får jag bort spärren för topphastigheten minh stannar vid 127-130km/h sedan har jag mycket gas kvar men det händer inget