snyggt bygge funkar dom spacers bultarna bra? ser ut som att dom kan gå av precis när som hellst.tänkte köpa ett gäng bara för dom är billiga men inte vågat gjort det.
Riktigt snyggt! Snart så tycker jag att du borde behålla din maskin, börjar ju se brutal ut
Jag har oxå breddnings bultar, funkar hur bra som helst. Men ska nog köpa spacers senare...
Ett billigt och bra tips att få bort det fula baklyset är att köpa biltemas diod baklyse. Jag har det och det vart grymt snyggt! 89:- Det är både positions lyse och broms.
Citat från: Motoya skrivet 23 november 2008 kl. 20:35:57Ett billigt och bra tips att få bort det fula baklyset är att köpa biltemas diod baklyse. Jag har det och det vart grymt snyggt! 89:- Det är både positions lyse och broms.He he.. Jo, det ligger i planerna med nytt lyse bak oxå.. men e tveksam till Biltemas.. Har hittat ett som är snyggare än deras men kostar 350:-.. Passar formen efter plasten bättre. Men vi får se.. Är ju som vanligt pengarna som styr...
Citat från: Räcket aka. D-Fence skrivet 23 november 2008 kl. 20:41:30Citat från: Motoya skrivet 23 november 2008 kl. 20:35:57Ett billigt och bra tips att få bort det fula baklyset är att köpa biltemas diod baklyse. Jag har det och det vart grymt snyggt! 89:- Det är både positions lyse och broms.He he.. Jo, det ligger i planerna med nytt lyse bak oxå.. men e tveksam till Biltemas.. Har hittat ett som är snyggare än deras men kostar 350:-.. Passar formen efter plasten bättre. Men vi får se.. Är ju som vanligt pengarna som styr...Vilket bakljus är det du har hittat?