Du behöver känna dig ensam.. Jag kommer å håller dig i handen...
Citat från: Tullinge Steve skrivet 29 augusti 2008 kl. 16:40:57Du behöver känna dig ensam.. Jag kommer å håller dig i handen... Vet du hur svårt det är att köra när man skall hålla sig själv i handen? Efter lite regn i början så hade vi en grymt fin dag i diverse gropar och på små vägar omkring, jag gav upp vid 20-tiden men det fanns visst de som fortsatte ett tag till.Ryktas om att det skulle läggas ut lite film men vet inte när och var..
Citat från: Joppson skrivet 1 september 2008 kl. 07:03:17Citat från: Tullinge Steve skrivet 29 augusti 2008 kl. 16:40:57Du behöver känna dig ensam.. Jag kommer å håller dig i handen... Vet du hur svårt det är att köra när man skall hålla sig själv i handen? Efter lite regn i början så hade vi en grymt fin dag i diverse gropar och på små vägar omkring, jag gav upp vid 20-tiden men det fanns visst de som fortsatte ett tag till.Ryktas om att det skulle läggas ut lite film men vet inte när och var..Sorry , men jag låg och skaka i soffan hela dan Backis som fan Det kommer fler tillfällen att hålla dig i handen