tja, jeps kolla BDD för bilder: http://haldorf.bilddagboken.se/p/main.html jeps rullar.. ok vart ska ni bänka?.. om du får 200hk då ska du ha cred.. grymt svårt att komma över 100HP/Liter på sugis.. men du kanske är en motorgud?=) förresten har du komplett pc standalone, eller som jag piggyback till soppan ?
Jag trodde det var redigerat i den mappen och att namnet inte var bytt, men så var det ju inte... Det är exakt samma mapp som finns att tanka hem från Power Commanders hemsida. Kan det vara så att du mailade fel??
Hubbe joda jag vet. men det lät så lurt så som han sa det bara...Citeratja, jeps kolla BDD för bilder: http://haldorf.bilddagboken.se/p/main.html jeps rullar.. ok vart ska ni bänka?.. om du får 200hk då ska du ha cred.. grymt svårt att komma över 100HP/Liter på sugis.. men du kanske är en motorgud?=) förresten har du komplett pc standalone, eller som jag piggyback till soppan ?vet inte riktigt vart vi ska bänka. lutar åt Norge nånstans, är ju skitlångt till Uppsala eller var han nu bänkade. Raptorn har 42hk original på bakhjulen och "Big 3" kittet ska ge runt 10hk... och du hade fått 51? så då är allt frid och fröjd Jag har en laptop till PC3'n... eller vad menar du ?Hört talas om en volvo 240 som heter "Insane" Mörk blå/turkos med oranga rutmönster på? Har vart med på ett hörn när den snickrats, tror den bänkades till 540hk... SUGmotor. den vann ett Decibel drag... 144db på insuget ... och det sitter en volvo motor i den på inga 5 liter i alla fall ... det brutala insugsljudet + rakskurna drev. får nog åka och hälsa på så jag får se pärlan igen ^^. Bilden har f.ö vart med i bilsport tidningen för kanske 2-3 år sen. tror den tillåmed är på framsidan
Hubbe joda jag vet. men det lät så lurt så som han sa det bara...Citeratja, jeps kolla BDD för bilder: http://haldorf.bilddagboken.se/p/main.html jeps rullar.. ok vart ska ni bänka?.. om du får 200hk då ska du ha cred.. grymt svårt att komma över 100HP/Liter på sugis.. men du kanske är en motorgud?=) förresten har du komplett pc standalone, eller som jag piggyback till soppan ?vet inte riktigt vart vi ska bänka. lutar åt Norge nånstans, är ju skitlångt till Uppsala eller var han nu bänkade. Raptorn har 42hk original på bakhjulen och "Big 3" kittet ska ge runt 10hk... och du hade fått 51? så då är allt frid och fröjd Jag har en laptop till PC3'n... eller vad menar du ?Hört talas om en volvo 240 som heter "Insane" Mörk blå/turkos med oranga rutmönster på? Har vart med på ett hörn när den snickrats, tror den bänkades till 540hk... SUGmotor. den vann ett Decibel drag... 144db på insuget ... och det sitter en volvo motor i den på inga 5 liter i alla fall ... det brutala insugsljudet + rakskurna drev. får nog åka och hälsa på så jag får se pärlan igen ^^. Bilden har f.ö vart med i bilsport tidningen för kanske 2-3 år sen. tror den tillåmed är på framsidanlåter som conny kinas 240. och han har absolut inga 540 häst kan ja säga.. kommer inte ihåg va han sa men ja tror inte ens d va över 300 hk.bilen står för övrigt i svanskog i förvar för herr conny inte kunde betala för sig..