sitter och funderar ifall någon som har en 400a har fått lite mer krut i maskinen? satt å försökte hitta nåt men jag kan inte hitta ett dugg?!det är väl nästan samma maskin som ac 366a vad jag försått, men nitlott där med.hittade nåt system för 300an men har ingen aning om de passar, troligtvis inte?
Citat från: stromj skrivet 7 januari 2009 kl. 19:45:09sitter och funderar ifall någon som har en 400a har fått lite mer krut i maskinen? satt å försökte hitta nåt men jag kan inte hitta ett dugg?!det är väl nästan samma maskin som ac 366a vad jag försått, men nitlott där med.hittade nåt system för 300an men har ingen aning om de passar, troligtvis inte? :hmmm:Om din Kymco 400cc är terrängreggad så är strypningen borta!-ang avgassystemet Kör med original , anpassad för maskinen..testade tidigare på Mxu300, det enda det gav är ett härligt ljud. effektökning uteblev.mvh svenne.
Citat från: svenne // arboga skrivet 8 januari 2009 kl. 17:12:45Citat från: stromj skrivet 7 januari 2009 kl. 19:45:09sitter och funderar ifall någon som har en 400a har fått lite mer krut i maskinen? satt å försökte hitta nåt men jag kan inte hitta ett dugg?!det är väl nästan samma maskin som ac 366a vad jag försått, men nitlott där med.hittade nåt system för 300an men har ingen aning om de passar, troligtvis inte? :hmmm:Om din Kymco 400cc är terrängreggad så är strypningen borta!-ang avgassystemet Kör med original , anpassad för maskinen..testade tidigare på Mxu300, det enda det gav är ett härligt ljud. effektökning uteblev.mvh svenne.tack för svaret! näe, strypningen e än så länge kvar men den är på väg bort. så det gör väl lite. okej, jag tänkte eftersom det fanns en del till 500an. lite variatorkitt och sånt. men till 400an fanns ingenting, så jag vart lite fundersam