Citat från: Ockelbo300 skrivet 2 september 2008 kl. 23:33:11KTMgör inte de motorer till nån Polaris quad oxå?
KTM
Tycker att den ser lika dålig och fult ut samma alla andra jävla Dinlis, CF, can am och allt skit som finns på marknaden. Ni har inte fattat att det är Europeiska Fyrhjulingar som gäller
skall bli kul att se vad 4-wheelers kommer att skriva.Ang KTM så är det väl e rotax motor i dem.Som ägs av BRP. Har hört att de flyttat tillverkningen utanför eu men det är bara ett ryckte som jag inte fått bekräftat.så KTM kanske inte är så europeisk som man tror
Citat från: STENE skrivet 4 september 2008 kl. 07:23:56skall bli kul att se vad 4-wheelers kommer att skriva.Ang KTM så är det väl e rotax motor i dem.Som ägs av BRP. Har hört att de flyttat tillverkningen utanför eu men det är bara ett ryckte som jag inte fått bekräftat.så KTM kanske inte är så europeisk som man tror Tillverkar inte KTM egna motorer?Det gör dom till motorcyklarna i alla fall.
Nu finns det ett reportage om maskinerna som det skrivits så mycket om här.men jag får tyvärr inte länka till sidan för då bryter jag mot regel 10.5 enligt Rickard Marklund.så ni får gissa var reportaget finns...
Nej våran hemsida anses att vara en konkurent