Det kanske behövs en tunn spacer då? Då blir den ju ännu bredare
Hur jobbigt är det vända fälgarna egentligen?Är det bara att lossa dem 4-5 muttrarna som hjulet sitter fast med eller är det nåt annat man behöver göra, förutom att fixadistansen till nipplen då?Sen vilka biverkningar blir det om man vänder på däcken? blir det nåt mer slitage eller?
Jag tog och vände på mina fälgar jag med, funerade klockrent Iom att jag redan har breddningsbultar fram så blev det ganska så rejält brett i framvagnen nu, och ventilerna är inte ens nära att ta i..Frågan är om det är nyttigt för maskinen att köra så här?Lager och infästningar bör väl bli högre belastade, samtidigt som det bör bli exakt samma sak om man använder sig utav breddningar?Bilder kommer så fort jag knäppt lite kort på den./K
kanske man kan fråga i denna tråd då en rapor 350 hur är den med fartresurser ?årkar den med ordentlig lek i bakar. åka på bakhjuln mmvad har en sådan för spec ?vore jätte tacksam för