bra ide! jag är själv mer eller mindre skogsägare så jag hade å inte tänkt o tagit nå betalt.. bara o köra, iaf där det är surt
Men är det inte så att man inte får köra i skogen oavsett om det är din mark eller inte. förvisso så kommer säkert inte mark ägaren att klaga men det finns säkert någon annan sur gubbe som skall jävlas..
Kanske det kan finnas ett alternativ till..Fyrhjulings jour under älg jakten. För enligt lag är det tillåtet att hämta älg.Tänk nu att ett jakt lag skjuter en stor tjur som ligger mitt ute i skogen. Jag tror säkert att många av jaktlagen skulle betala för att någon kom med en fyrhjuling och hjälpte dem att få ut den. Då kanske man till och med kan få betalt. Typ soppa för fram körning samt x kronor i timmen när man far ut i skogen.Kanske man kan lägga in en annons på jägareförbundets hemsida med en länk hit. Eller direkt till en fyrhjulings jour tråd.Det samma kanske funkar även för att hämta ved etc i skogen. Kanske det finns någon liten markägare som vill avverka lite träd men inte har något att få ut dem med. Då kan de höra av sig hit och mot en liten peng få hjälp att köra ut träden... Vad tror ni?