Har kört Ca 110 Mil ,skog , Lansdväg På Framdäcken Och bakdäcken är helt nya!Är hittills helt nöjd,Verkar slitstarka även på asfallt och bra grepp i teräng! Maxxis Bighorn!!!!!Dek!
Du får ta bort tanken så du kommer åt locket på ovansidan..Främre är det lite trångt men det går. Sedan ta bort locket på v sida på toppen så har du märkning under samt en plugg vid sväng hjulet..Kam drevet ska stå nästan rakt upp finns märkning samt att märkningen på svänghjulet ska stämma med märkningen där.Ställ vetilerna 0,05-0,08 samma på båda enl fabriken.Olje byte så har du ett tvättbart olje filter under locket vid olje pumpen vid vxlkryckan.samt en sil i botten pluggen.Det står på kåpan hur mycket det ska vara (2,5l)Smörj nipplar,kolla glapp.Allmän översikt.det ända som finns att hämta är sprängskiss på www.hisunmotor.de under 350Annars så kan du säkert få tag i yamahas 350 manual.sudden&Crille har det på sin sida http://hem.bredband.net/cybersudden/
Citat från: Olsson skrivet 18 augusti 2008 kl. 08:30:07Du får ta bort tanken så du kommer åt locket på ovansidan..Främre är det lite trångt men det går. Sedan ta bort locket på v sida på toppen så har du märkning under samt en plugg vid sväng hjulet..Kam drevet ska stå nästan rakt upp finns märkning samt att märkningen på svänghjulet ska stämma med märkningen där.Ställ vetilerna 0,05-0,08 samma på båda enl fabriken.Olje byte så har du ett tvättbart olje filter under locket vid olje pumpen vid vxlkryckan.samt en sil i botten pluggen.Det står på kåpan hur mycket det ska vara (2,5l)Smörj nipplar,kolla glapp.Allmän översikt.det ända som finns att hämta är sprängskiss på www.hisunmotor.de under 350Annars så kan du säkert få tag i yamahas 350 manual.sudden&Crille har det på sin sida http://hem.bredband.net/cybersudden/Har justerat ventilerna på min 400,var en klar baggis!! Iofs så fick man klä av hojen ganska mycket,men det ser jag som en fördel då man kommer åt att efterdra bultar och muttrar lite här och där..
Citat från: daltons skrivet 3 oktober 2008 kl. 20:36:30Citat från: Olsson skrivet 18 augusti 2008 kl. 08:30:07Du får ta bort tanken så du kommer åt locket på ovansidan..Främre är det lite trångt men det går. Sedan ta bort locket på v sida på toppen så har du märkning under samt en plugg vid sväng hjulet..Kam drevet ska stå nästan rakt upp finns märkning samt att märkningen på svänghjulet ska stämma med märkningen där.Ställ vetilerna 0,05-0,08 samma på båda enl fabriken.Olje byte så har du ett tvättbart olje filter under locket vid olje pumpen vid vxlkryckan.samt en sil i botten pluggen.Det står på kåpan hur mycket det ska vara (2,5l)Smörj nipplar,kolla glapp.Allmän översikt.det ända som finns att hämta är sprängskiss på www.hisunmotor.de under 350Annars så kan du säkert få tag i yamahas 350 manual.sudden&Crille har det på sin sida http://hem.bredband.net/cybersudden/Har justerat ventilerna på min 400,var en klar baggis!! Iofs så fick man klä av hojen ganska mycket,men det ser jag som en fördel då man kommer åt att efterdra bultar och muttrar lite här och där.. blev den något tystare i maskin då? funderar om det inte är lägge för att ställa spelet på min med tycker den har börjat ticka lite....
Kvalitén är bra på dessa.Du kan jämföra 700cc med panther 700 (Yamati)= samma maskinär en kopia på 660 grissly 350cc kan du jämföra med yamaha raptor 350.
Vill tacka Olsson för ett trevligt bemötande, och en skojig provtur på hisunen 350! Tyckte det var en stabil och fin maskin med bra drag i, och hoppas att jag snart kan höra av mej för en beställning.