Citat från: LAHA skrivet 16 augusti 2008 kl. 14:54:48Citat från: atvnerd skrivet 16 augusti 2008 kl. 11:50:52Citat från: Droopfy skrivet 13 augusti 2008 kl. 19:52:08jag vill inte begränsa mig till den sortens körning som Raptorn är byggd för.Och vilken sorts körning är det, om man får fråga körning i lera, skogskörning, krypkörning med släp, dra timmer, dra älg, köra på myrar, lägga i båten eller vattenskotern med trailer, körning i djupsnö, tack för att du frågade!Men nu tycker jag att ni är lite för Pro Raptor
Citat från: atvnerd skrivet 16 augusti 2008 kl. 11:50:52Citat från: Droopfy skrivet 13 augusti 2008 kl. 19:52:08jag vill inte begränsa mig till den sortens körning som Raptorn är byggd för.Och vilken sorts körning är det, om man får fråga körning i lera, skogskörning, krypkörning med släp, dra timmer, dra älg, köra på myrar, lägga i båten eller vattenskotern med trailer, körning i djupsnö, tack för att du frågade!
Citat från: Droopfy skrivet 13 augusti 2008 kl. 19:52:08jag vill inte begränsa mig till den sortens körning som Raptorn är byggd för.Och vilken sorts körning är det, om man får fråga
jag vill inte begränsa mig till den sortens körning som Raptorn är byggd för.
Raptor så klart!Du ska väl inte köpa en maskin döpt efter Lorenzo Lamas
Jag har Precis bytt in min Renegade mot en Raptor ,, och att anvenda en Rendgade till annat än finkörning och ner i dyhål funkar inte ,, dom går sönder ,, ska du köra grusväg ,, lite i grusgroppar med små hopp så går den sönder