För mig visar tiden rätt i alla fall. Även i ditt inlägg.Fler som har problem med klockan?
Citat från: Rickard Marklund skrivet 13 augusti 2008 kl. 14:51:32Citat från: Hubbe skrivet 12 augusti 2008 kl. 23:39:13Ett önskemål som jag saknade även på det gamla forumet är att kunna visa de senaste trådarna som det varit inlägg i. Som det är nu så är det bara de sedan senast man besökt som kan visas och ibland hinner man inte kika igenom allt utan man kanske kikar in igen lite senare och de missar man dem man inte hann läsa.Typ senaste 100 eller ngt?Nu finns det där! (30 st)Dessutom kan du kolla på alla nya inlägg enligt bifogad bild.Kategorin finns längst ned när du står på forumets startsida.
Citat från: Hubbe skrivet 12 augusti 2008 kl. 23:39:13Ett önskemål som jag saknade även på det gamla forumet är att kunna visa de senaste trådarna som det varit inlägg i. Som det är nu så är det bara de sedan senast man besökt som kan visas och ibland hinner man inte kika igenom allt utan man kanske kikar in igen lite senare och de missar man dem man inte hann läsa.Typ senaste 100 eller ngt?Nu finns det där! (30 st)
Ett önskemål som jag saknade även på det gamla forumet är att kunna visa de senaste trådarna som det varit inlägg i. Som det är nu så är det bara de sedan senast man besökt som kan visas och ibland hinner man inte kika igenom allt utan man kanske kikar in igen lite senare och de missar man dem man inte hann läsa.Typ senaste 100 eller ngt?
Testade att lägga in en bild i ett inlägg nyss. Varför fick man inte se bilden när man förhandsgranskade?
Citat från: Rickard Marklund skrivet idag kl. 14:51:32Citat från: Hubbe skrivet igår kl. 23:39:13Ett önskemål som jag saknade även på det gamla forumet är att kunna visa de senaste trådarna som det varit inlägg i. Som det är nu så är det bara de sedan senast man besökt som kan visas och ibland hinner man inte kika igenom allt utan man kanske kikar in igen lite senare och de missar man dem man inte hann läsa.Typ senaste 100 eller ngt?Nu finns det där! (30 st)Dessutom kan du kolla på alla nya inlägg enligt bifogad bild.Kategorin finns längst ned när du står på forumets startsida.