Citat från: atvnerd skrivet 4 september 2008 kl. 22:26:46Citat från: frolland skrivet 4 september 2008 kl. 21:08:15Dom vart billigare än dom priser jag fått tidigare men inte gratis nu heller, men snablar vad dom går bra kör du med clutchkittet? det är väl nästan ett måste med SÅ stora däck?Ja, daltons clutchkit med annan primärfjäder och andra vikter till primärvariatorn...Fast det åkte dit redan med gamla deestone 28"arna jag hade, bästa uppgraderingen enligt mig, större skillnad/effekt och klart mycket billigare än Hmf kitet ja köpte
Citat från: frolland skrivet 4 september 2008 kl. 21:08:15Dom vart billigare än dom priser jag fått tidigare men inte gratis nu heller, men snablar vad dom går bra kör du med clutchkittet? det är väl nästan ett måste med SÅ stora däck?
Dom vart billigare än dom priser jag fått tidigare men inte gratis nu heller, men snablar vad dom går bra
Citat från: frolland skrivet 4 september 2008 kl. 22:49:55Citat från: atvnerd skrivet 4 september 2008 kl. 22:26:46Citat från: frolland skrivet 4 september 2008 kl. 21:08:15Dom vart billigare än dom priser jag fått tidigare men inte gratis nu heller, men snablar vad dom går bra kör du med clutchkittet? det är väl nästan ett måste med SÅ stora däck?Ja, daltons clutchkit med annan primärfjäder och andra vikter till primärvariatorn...Fast det åkte dit redan med gamla deestone 28"arna jag hade, bästa uppgraderingen enligt mig, större skillnad/effekt och klart mycket billigare än Hmf kitet ja köpte hur mycket ligger ett sånt kit på?det minska toppfarten en del eller?ingår "annan primärfjäder" eller är det nåt man bör byta medans man ändå har den isärplockad?