Jahapp, nu är det klart iallafall. Lägenheten är min från februari. Var och kolla runt lite på "området" kring huset och såg att det fanns en liten byggnad med några små portar så jag frågade vaktisen (hör till kommunen med) men han var lite motstridig. Det skulle tydligen vara för mycke rat där inne så det fanns inte plats.Däremot tipsade han om en kåk tvärs över gatan som precis blivit såld, i den ingick ett stort garage för en lastbil samt några personbilar brevid. Lite tur ska man ju ha... Farsan hörde sig för lite på jobbet eftersom det är några där som bor kring Gideå. Visade sig att hon som flyttat in där var dotter till en på farsans jobb och han hade sagt att dom (familjen alltså) var skoterfantaster så det skulle säkert finnas plats över i garaget. Perfekt! Har inte hört ännu nått slutgilitgt men det känns ju positivt.Detta betyder att jag iallafall kan behålla 4hjulingen jag har nu. Men nu är det alltså ännu ett hinder mindre från att byta upp sig. Nu är det faktiskt bara "förhandlingar" med mitt bankkonto kvar för att det ska gå ihop sig... :roll: