Citera[Hur gick det för kunden som körde av bakaxeln då? Han kan väl inte ha köpt maskinen va? /quote]nä! han köpte ett annat märke.....Jag har precis skaffat min första badboy och saningen är den att om man vill ha en maskin som man bara vill tanka å köra med så är inte en maskin för dig.Men jag har hört att senaste modellen (min modell 250eec)ska vara av högre kvalitet än föregångaren bb 200 och det kan man ju hoppas på.Detta är min andra kina hoj som är vägreggad,den första var en speedmoto 200 luftkyld av dom första modellerna som kom ut och det var det värsta jag varit med om när ventilerna gått av för tredje gången på 30 mil så gjorde firman ett återköp och jag fick pengarna tillbaka.Jag väntade i ett par år tills bb250 kom ut och jag chansade och köpte en trotts mina dåliga erfarenheter från tidigare köp.Min bb250 har precis gått 30 mil och jag har redan fått byta lite skruvar samt justera framvagnen och byta till ricktiga vägdäck fram pga "slingrighet"detta gjorde susen för det blev stor skillnad.Jag passade även på att sänka maskinen bak ca 12cm vilket gjorde åxå gjorde en markant skillnad så nu går den som ett strykjärn nästan toppar drygt 100km/h och inga vibrationer alls nästan.Hade det inte varit för så OTROLIGT bra service på Importlagret.com där jag köpte mina maskiner så hade jag alldrig vågat äga en kinahoj igen.PS hittade svinbilliga framdäck till min på däckonline.se 165/70r10 falken 778kr ink moms och frakt FÖR BÄGGE däcken helt otroligt.DS
[Hur gick det för kunden som körde av bakaxeln då? Han kan väl inte ha köpt maskinen va? /quote]nä! han köpte ett annat märke.....
atvmorfar, Skicka länk på PM tack?ANG. Däck, Hittar inga på blocket...