Det finns en som heter Banshee och en annan som heter Raptor,men jag vet inte om någon av dom finns som 200 cc.
jag har köpt en kines 150 cc. De går bra men de krångla en hel del också oftas små fel.såhär står det på www.trendimport.se hemsida(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Beställ nu för omgående leverans. Racer 150 cc är vår mellan modell. Maskinen är ett perfekt transportmedel för kortare turer och för lek. Snygg design och stabil 4-taktsmotor har gjort Racer till en storsäljare! Racer 150 cc finns i färgerna Svart och Röd.ProduktfaktaMotor: 150cc, 1-cylindrig, Luftkyld, 4 taktEffekt: ca 10 HkTransmission: Automat med backDrivning: KedjaStartsystem: Elektrisk startBromsar: Trumbromsar/skivbromsPrestanda: 75Km/hTankvolym: 6,4 literTorrvikt: 140 KgMax belastningsvikt: 130 KgDimensioner: 163 x 91 x 103cm.Sitthöjd 69 cmFärger: Röd, Svart
Citat från: "AtvRacer"jag har köpt en kines 150 cc. De går bra men de krångla en hel del också oftas små fel.såhär står det på www.trendimport.se hemsida(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Beställ nu för omgående leverans. Racer 150 cc är vår mellan modell. Maskinen är ett perfekt transportmedel för kortare turer och för lek. Snygg design och stabil 4-taktsmotor har gjort Racer till en storsäljare! Racer 150 cc finns i färgerna Svart och Röd.ProduktfaktaMotor: 150cc, 1-cylindrig, Luftkyld, 4 taktEffekt: ca 10 HkTransmission: Automat med backDrivning: KedjaStartsystem: Elektrisk startBromsar: Trumbromsar/skivbromsPrestanda: 75Km/hTankvolym: 6,4 literTorrvikt: 140 KgMax belastningsvikt: 130 KgDimensioner: 163 x 91 x 103cm.Sitthöjd 69 cmFärger: Röd, Svartjag ska inte ha den på 150cc, utan den på 200cc