Det är detta jag menar!Folk köper en fyrhjuling med höga förväntningar och det ska bli skitkul. Dom flesta lånar till hojjen vilket är en belastning på ekonomin ett tag framåt.Sen kommer alla dessa skitfel besvikelsen blir stor och ibland blir till och med hojjen ståendes en längre tid på verkstad... MEN amorteringarna kommer ändå tryggt varje månad!Försöker man sedan varna folk för att köpa "billigare" hojjar så blir man påhoppad från alla hörn att man är en idiot och kan hålla sig i Yamaha forumet och inte förstöra deras Dinli forum osv.När man försöker visa empati och varna folk från att hamna i en lånesits med en ståendes hoj blir man en idiot... Undrar vilken som är idiot i sammanhanget?
Försöker man sedan varna folk för att köpa "billigare" hojjar så blir man påhoppad från alla hörn att man är en idiot och kan hålla sig i Yamaha forumet och inte förstöra deras Dinli forum osv.När man försöker visa empati och varna folk från att hamna i en lånesits med en ståendes hoj blir man en idiot... Undrar vilken som är idiot i sammanhanget?
Står för varenda ord jag skrivit om kina hojjar!Tycker synd om köparna med höga förväntningar och taskig ekonomi för det har man om man köper en tjing tjong sen strular den med ännu fler utgifter och stillestånd på maskinen. Det är sanning som inte går att ändra på hur gärna man vill.En Dinli åkare kan inte vara riktigt hundra! Kolla bara deras inlägg och hur dom försvarar skithojjen... Hur fan kan man försvara en hoj som bara strular och till och med var livsfarlig med sitt styrlås som hoppade i under färd.Tar man lån och köper en Dinli är det något vajsig i skallen. 99 inte riktigt hundra...
Ännu en som försöker övertyga mig om att Kina hojjarna är bäst. Till och med bättre än dom "riktiga" märkena. Du tror på dig själv va?Ja kan du inte gå in på Yamma forumet och idiotförklara dom för att dom inte har en Kina på verkstad utan är ute och åker.Själv hade jag ett fel på ca 2000mil på min Raptor och det felet var själv förvållat när hylsnyckeln slog i en givare när jag bytte olja.Det är den sortens kvalitet jag önskar alla white trash som köper kinahojjar på avis.
Citat från: "atviggesund"Va fan vet du om min ekonomi? Undrar vem av oss som är dum egentligen. Känner flera stycken som har "kvalitetsmaskiner". Ska jag räkna upp allt strul dom haft med sina maskiner så skulle man bli sittande hela natten.Inte konstigt att folk blir förbannade över ditt snack. Låt dom som vill åka billigare maskiner göra det utan att du ska idiotförklara dom. Ganska lätt att se om man kollar runt här på forumet att alla märken krånglar. Kanske man ska gå in på Yamahaforumet och börja idiotförklara alla där.Tycker det är dax för dig att växa upp lite.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️