ja du pontus du va på hugget , xlnt på mudhogs har ju haft extrem otur men så dåliga är dom inte men visst som japanskt är det väll inte men dom har ju lika mycke effekt som en gräsklippare, vi får väll se till sommaren när canam står och kokar med sina små micro kylare, för när det blir sommar så är det lika lätt att hitta en canam som är för varm som att se en tomte julafton och så får vi se hur servon mår i värmen vid ena grenröret, visst 850 är väll kanske inte den snålaste atv men den goaste
Bytt yttre kulbultar.annars går den som ett tåg.Servar den hos boysen i Söderköping(ni är bäst) allt frid och fröjd.Många timmar plogande runt knutarna som funkat felfritt.Så till er alla där ute som har åsikter om så jävla mycket, se om era egna maskiner och ha kul med dom.Bör ju vara roligare än att leta fel på andras åk. ÅK va faaan ni vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Syns i träsken!
Citat från: Repo-Man skrivet 30 mars 2011 kl. 13:00:28Bytt yttre kulbultar.annars går den som ett tåg.Servar den hos boysen i Söderköping(ni är bäst) allt frid och fröjd.Många timmar plogande runt knutarna som funkat felfritt.Så till er alla där ute som har åsikter om så jävla mycket, se om era egna maskiner och ha kul med dom.Bör ju vara roligare än att leta fel på andras åk. ÅK va faaan ni vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Syns i träsken!
Som tåget.Stadiga roliga tuffa.Skulle jag åka jorden runt på en ATV så skulle jag ta min. Finns att köpa så att alla kan få en varsin.Obs. Inget köptvång.