Citat från: Lillhajen skrivet 29 januari 2009 kl. 22:36:47Den var riktigt mysig att köra i alla fall, nu blev det bara krypkörning i snöhögarna runt Frövi centrum...Min Can Am är till salu och nu är jag faktiskt ganska sugen på en Polris 850 XP mysig och krypkörning? absoluta motsatsen till Can-am:en ..men jag skulle iofs inte säga nej till en provkörning, sen är ju servo trevligt.Själv väntar jag på att Can-am ska komma med en UTV, är ganska sugen på RZR men jag väntar tills Can-am kommer, det blir nåt i hästväg, det är jag övertygad om.
Den var riktigt mysig att köra i alla fall, nu blev det bara krypkörning i snöhögarna runt Frövi centrum...Min Can Am är till salu och nu är jag faktiskt ganska sugen på en Polris 850 XP
Citat från: AtvNerd skrivet 29 januari 2009 kl. 23:24:00Citat från: Lillhajen skrivet 29 januari 2009 kl. 22:36:47Den var riktigt mysig att köra i alla fall, nu blev det bara krypkörning i snöhögarna runt Frövi centrum...Min Can Am är till salu och nu är jag faktiskt ganska sugen på en Polris 850 XP mysig och krypkörning? tror alla är sugna på utv, jag har vart det länge iaf absoluta motsatsen till Can-am:en ..men jag skulle iofs inte säga nej till en provkörning, sen är ju servo trevligt.Själv väntar jag på att Can-am ska komma med en UTV, är ganska sugen på RZR men jag väntar tills Can-am kommer, det blir nåt i hästväg, det är jag övertygad om.Det gör väl alla !!
Citat från: Lillhajen skrivet 29 januari 2009 kl. 22:36:47Den var riktigt mysig att köra i alla fall, nu blev det bara krypkörning i snöhögarna runt Frövi centrum...Min Can Am är till salu och nu är jag faktiskt ganska sugen på en Polris 850 XP mysig och krypkörning? tror alla är sugna på utv, jag har vart det länge iaf absoluta motsatsen till Can-am:en ..men jag skulle iofs inte säga nej till en provkörning, sen är ju servo trevligt.Själv väntar jag på att Can-am ska komma med en UTV, är ganska sugen på RZR men jag väntar tills Can-am kommer, det blir nåt i hästväg, det är jag övertygad om.
Citat från: AtvNerd skrivet 29 januari 2009 kl. 23:24:00Citat från: Lillhajen skrivet 29 januari 2009 kl. 22:36:47Den var riktigt mysig att köra i alla fall, nu blev det bara krypkörning i snöhögarna runt Frövi centrum...Min Can Am är till salu och nu är jag faktiskt ganska sugen på en Polris 850 XP mysig och krypkörning? absoluta motsatsen till Can-am:en ..men jag skulle iofs inte säga nej till en provkörning, sen är ju servo trevligt.Själv väntar jag på att Can-am ska komma med en UTV, är ganska sugen på RZR men jag väntar tills Can-am kommer, det blir nåt i hästväg, det är jag övertygad om.Men du vet ju att Polaris har riktig 4WD, inte som Honda och Can Am.
Tror nog att en Renegade 800R är det "hottaste" om man är ute efter fart och acceleration, sorry åskkatten.Men en 850 XP tar en "vanlig" Can Am 800 under lika förhållanden
Till alla can am riddare...vad är det för fel på era maskiner, tänkte eftersom ni måste försöka hävda er hela tiden. "brydd"