Citat från: "sunfire"Dinlin kom -05 och ska besiktigas första gången efter 4 år, dvs. -09...OK . Då får vi vänta ett tag till på besiktningsresultaten! tur att man inte är först ut att besiktiga
Dinlin kom -05 och ska besiktigas första gången efter 4 år, dvs. -09...
Testar de ens effekten på maskinen då?
Citat från: "y0da"Min puttrade på i 113km om jag inte minns fel, mad alla stryp orörda!!Nej du inte en chans!!!Då var garanterat skruven till tummgasen utskruvad = en strypning mindre.
Min puttrade på i 113km om jag inte minns fel, mad alla stryp orörda!!
Citat från: "450cc"Citat från: "y0da"Min puttrade på i 113km om jag inte minns fel, mad alla stryp orörda!!Nej du inte en chans!!!Då var garanterat skruven till tummgasen utskruvad = en strypning mindre.Johooo!!!!!!!!!!!!Nähää, den va ju inte det. Visste inte var strypningarna satt vid den tidpunkten utan detta fick jag hjälp med i ett senare skede, bort med avgaspluggen och bort med skruven till tummen. Förbannat trevliga killar förresten.Finns liksom ingen anledning att sitta här och ljuga!!!
Nej du. Tror inte en sekund att din var strypt med tumgasen Min gjorde också ca 113km/h med skruven HELT utskruvad.Om du skruvar in den gör den inte många km/h.Min var redan utskruvad när vi hämtade maskinen hos återförsäljaren.Så troligtvis är din utskruvad från start med.
Citat från: "y0da"Testar de ens effekten på maskinen då?Skulle väl inte tro att bilprovningen gör sånt?Då måste dom ju ha en bromsbänk/rullande landsväg...låter både dyrt och bökigt.
Citat från: "Lundberg"Citat från: "450cc"Citat från: "y0da"Min puttrade på i 113km om jag inte minns fel, mad alla stryp orörda!!Nej du inte en chans!!!Då var garanterat skruven till tummgasen utskruvad = en strypning mindre.Johooo!!!!!!!!!!!!Nähää, den va ju inte det. Visste inte var strypningarna satt vid den tidpunkten utan detta fick jag hjälp med i ett senare skede, bort med avgaspluggen och bort med skruven till tummen. Förbannat trevliga killar förresten.Finns liksom ingen anledning att sitta här och ljuga!!!Var sitter avgaspluggen??
Var sitter avgaspluggen??